2008. március 3., hétfő

gerilla hirdetések

A gerilla marketing divatos hirdetési módszer. Eredetileg innovatív reklámokat jelentett, amik nem terhelik meg túlzottan a cégek költségvetését, inkább viccesek, meghökkentőek, a pszichológia eredményeire építenek. Ma már ezt az elnevezést használjuk az agresszív, szokatlan hirdetésekre általában.



buszmegálló a Brazil focikupa idején



IKEA buszmegálló



Harcolj a dohányzás ellen! reklám egy edzőteremben



no comment :-)

Vöröskereszt gerilla kampány: te tudnád, mit kell tenned, ha ezt látod?




Tarantino-film kampány



porszívó-reklám



kis kávézók bosszúja: a Starbucks rossz, mint a bűn!



graffiti



Axe reklámok


ultravékony fényképezőgép



A Simpson-család egy eredeti óriás mészkő-rajz mellett



a Vöröskereszt felhívó kampánya: így nézne ki az utca egy hurrikán után....


jól célzol?


diétás Pepsi



Slim fast :-)


toalett jelző tábla

Nincsenek megjegyzések: